7 februari 2008

Länge sedan(?) sist...

Hej! Skrev inte fråns i Lördags.Nu måste jag skärpa mig...Iförsig har jag inte hunnit...Datorförbud två dagar,var sjuk och var hemma igår och sedan massor av andra saker.Hmm...Jaja.Som sagt var jag hemma igår eftersom jag inte alls mådde bra.Huvudet värkte,öronen gjorde ont och jag var dunder förskyld.Ush!
Mamma sa att jag skulle hoppa över dansen som är idag,så det ska jag göra.Har blivit överbjuden till en av våra grannar på lite fika kladdkaka,ikväll.De har fått ett nytt barn så vi ska se på honom.Ser på REA,just nu och sedan är det Johnny och Johanna,en norsk serie som går Mån-Fred 17:30.Har sett det lite innan,men nu följer jag verkligen det.Lite andra bra saker att veta är att jag och Gabbi planerar att åka på bio någon Fredag(ingen kunde dem 4(?) första helgerna) och se JUNO.Sedan ska vi börja med våra promenader också.Ska förhoppningsvis gå till Limhamn imorgon.En bra promenad att gå både hem och tillbaka...

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida