10 februari 2008

Nyttig!

Känner mig extremt nyttig...Eller ja...Inte innan vid lunchtid då min farmor och farfar hade köpt hem massor av godis till mig och Elsa från Border shop,som jag och Elsa proppade i oss.Gott vad det,men efteråt kände jag mig onyttig men det ändrades snabbt!Elsa skulle på kalas på "The little gym" och mamma och pappa hade tänk gå en lång härlig promenad i det fina vårvädret.Dem fick faktiskt med mig också! Vi gick över 7 km längst stranden.Härligt! I eftermiddags var det 12+ grader ute och på promenaden hunde jag till och med gå utan jacka :O Jaja...När vi kom hem passade jag på att tvätta min cykel.så "godhjärtad" jag är så var jag snäll och tvättade Elsas med,+mina sktiga ridskor som såg ut som...Ja,inte så fina! Igentligen var mina skor svarta när vi köpte dem,men dem har blivit bruna tillslut.Jag fick iallafall bort allt brunt och nu är dem svarta och fina igen...Sen fixade vi till studdsemattan så jag och Elsa har hoppat jätte mkt.Efter hoppningen hoppade jag 30 min. hopprep på studdsemattan.Dubbelt så lättare att hoppa hopprep på en studdsematta än på marken :')
Nu ska jag gå och äta kykling i currysås och ris...

Vårkraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida