10 februari 2008

Melodifestivalen!

Åh! Gud vad jag är trött.Såg Titanic igår,ända tills Fem över ett på natten :O Sedan tittade jag självklart på Melodifestivalen.Hela familhen satt fastklistrade framför TVn med ostbågar,morot-och-gurlstavar,vatten och dipp.Jag höll på att dö när "I love Europe" kom till final.Visst! Dem som gillar dansband musik skulle gilla detta,men en 60 åring som representera Sverige dem stora "finalen" mot alla länder.Tur att han inte har vunnit ännu! Jag blev jätte glad när Amy Diamond också gick till final,men mindre glad när Velvet åkte ut.Jag hejade på henne och på Amy...Sen såg jag Titanic och den var lika sorglig och läskig som vanligt...Ush! I slutet såg man ju alla människor som låg i vattnet och var helt kritvita i ansiktet...Jag höll på att kollapsa då,så trött var jag! Såg inte den sista kvarten.Det klarade jag inte...Vakande alldeles förtidigt idag.Kvart över åtta på en söndag! Hmm... Promenerade ner till stranden igår vid 5-tiden och satt och tittade på solnedgången.Så mysigt! Tyvärr tog jag inga bilder :( Mindre mysigt...
Jag kan inte riktigt fatta att det är sportlov om en vecka.Och om en vecka var det exakt ett år sedan Petsson dog... Åh vad jag saknar honom,min lilla "Peppe-gubbe" <3 My little darling four ever (L) (<3) Miss him so much,but you´re always in my hear<3 :'(

Ledsen kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida