9 februari 2008

Hallojjsan!

Jaohapp! Lördag,ljuva Lördag! Vaknade alldeles förtidigt med att jag hade ont i kroppen.Men det gick över som tur vad och jag kunde sticka till ridningen.Jag fick Linda(den häst som jag absolut ALDRIG vill rida) men fick byta med en tjej i min grupp till Bruna(Menuette).Bruna var jätte snäll,men lite trög och lite hetsig.I skritten drog hon ner huvudet,när man inte hängde med och hon "bockade",men i traven och galoppen(som det blev liite av) var hon jätte duktig och drog inte ner huvudet en endaste gång.Mormor kom precis förbi och gjorde hemmagjorda samlor som vi fikade med.Sen fick jag och Elsa varsitt paket Bilar.Mumms! Mitt paket var slut för lääänge sedan xD Snart ska hela familjen ut en runda,men jag ska cykla! Sen ikväll har vi inget planerat...Bara titta på Melodifestivalen.Det känns skumt att Amy Diamond kommer vara med...
Äntligen märker man att våren har kommit.Det är alldeles varmt! Pappa och jag ska ta ner studdsemattan idag.Om han kommer ihåg det,villsäga.Får väl påminna honom...
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida