11 februari 2008

Anna Phil!

Yes! Äntligen börjar mitt älskade program -Anna Phil! Åh vad jag har längtat! Hela familjen(förutom Elsa) ska se det i mamma och pappas sängar,som vi brukar.Mysigt!Anna Phil är det ända programmet hela familjen följer...
Jaja...Jag och Gabbi gick till Limhamn idag igen och handlade in Alla hjärtans dag-presenter.Det är ju på Torsdag! Kunde tyvärr inte hålla mig så hela familjen fick sina "presenter" som blev inhandlade idag.Pappa och mamma fick ett "rör" med fin choklad som jag fick välja chokladsort.Det blev lite olika,mörkchoklad med kaffe smak,Karamell-choklad,choklad hjärtan m.m.Det blev riktigt fint! Elsa fick en påse med rött godis-Röda godis"läppar",Gelehjärtan,Godis"tänder",gelehallon,"tablettask apor" m.m :') Alla blev jätte glada.Jag och Gabbi var ute och gick i 10 min,+ att jag hoppade på både min och Gabbis studdsematta 10 min samanlagt,så 20 min "träning" blev det idag.Imorgon ska jag försöka gå ända ner till stranden.Jag och gabbi tänkte göra det,men ingen av oss hade någon större lust.
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida