24 april 2008

♥Elsa 4 år

Ja :) Imorgon bli min lilla älskling min stora älskling <3 Hon blir nämligen 4 år.Hon har verkligen önskat sig en spidermandräkt(hon älskar spiderman),Emil i Lönneberga-dräkt med en mysse och en bysse,en gitarr(som hon ska få av mig),en dockvagn m.m.Allt detta kommer hon få.

Imorgon är det även Skoldisco.Det är alltid tråkigt på skoldiscon,det händer ju ingenting och så men jag ska endå släpa mig dit.Kommer ha det som jag hade på Jojjans crazy-disco.Kort,svart kjol,svarta leggins och en randig,"hängig" tunika.Kommer också sminka mig lite.Lite mascara,kanske lite rouge,puder och läppglans.Hela släkten kommer också på kvällen(A)
Det är verkligen underbart här i Malmö.Idag var det säkert 29 grader i solen och jag kunde åka till dansen och cykla helt utan jacka.Påtal om Skoldiscot och Elsas födelsedag,då x)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida