4 april 2008

♥Mycket gjort idag med Gabbi

Idag har jag och Gabbi lekt x'D Vi har verkligen gjort mycket.Vid halv 3 kom Gabbi och vi fikade med mina vaniljbullar på gjordes igår.Sedan gick vi ut och "joggade".Tyvärr kan man inte kalla det joggning,eftersom jag och Gabbi gick till en lekplats och gungade.Två barn kom då fram till oss,en 4-årig flicka och en 7-årig pojke som frågade om dem fick vara med och gunga(Det var på en sådan stor gunga som en "korg").Dem gungade jätte högt(Jag höll på marken) också blev det en väldigt,väldigt rolig dialog:
Gabbi: Får ni verkligen gunga så högt?
Barnen: Jaa...!
Jag: Det får inte Gabbi!
Haha xD Det kanske inte låter så roligt,men jag höll på att skratta ihjäl mig,såsom Gabbi!
Jaja,iallafall.Sedan började jag och Gabbi gå hem,och efter det hämtade vi våra cyklar och cyklade lite.Då kom vi fram till en tom fotbollsplan med en fottboll,så vi körde staffar.När Gabbi skulle skjuta så råkade hon skjuta rakt i mitt ansikte,både på näsan och på munnen.Aj! Jaja.Det var rätt roligt ändå...

Idag börjar "Talang 2008" :) Jippie :D:D:D

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida