2 april 2008

♥Välkommen vår

Äntligen har även våren kommit här i Malmö.Har varit varmt hela dagen.Härligt! När jag kom hem var mamma och Elsa hemma och jag lade mig på vårt trädäck och "solade" och gjorde läxan.Klockan 17:00 ska jag och Mamma åka och titta på vårskor till mig.Går fortfarande med mina stövlar med klack som jag hade i höstas(som är alldeles söndriga).Efter det är det tvärflöjt.Kan läxan så det ska bli kul.
Tyvärr blir det ingen joggning för mig idag.Har varken tid eller ork.

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 2 april 2008 kl. 15:57 , Blogger Lisen Lundgren sa...

Svar på hur du ser vilken tid du har skrivit inlägget:
Gå till Layout>sidelement>blogginlägg.
Där kan du kryssa i om du vill att tiden ska synas :)

 
Klockan 2 april 2008 kl. 17:53 , Blogger Lynn sa...

Svaret: Aa,precis som Lisen sade :) Hade gött :D

 
Klockan 2 april 2008 kl. 21:55 , Anonymous Anonym sa...

Hejsan Elin, jag heter också Elin, men det var inte det jag skulle säga xD Hur får man en besökräknare till sin blogg? Snälla svara, jag har frågat många olika personer, men ingen har svarat -.-'' SNÄLLA! // Kram Elin

 
Klockan 3 april 2008 kl. 19:39 , Blogger Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Elin: Klicka på min besökräknare och bli medlem på sunset.se.Där skapar du besökräknare och får koder.Sedan följer du instuktionerna som står hur du ska göra.Du kan välja själv vad besökräknaren ska visa tex. hur många besökare du haft idag,hur många besökare du har haft sammanlagt m.m :)
Är lite dålig på att förklara.Tyvärr hinner jag inte berätta var du ska sätta in koden.Jaja!
//Elin

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida