28 mars 2008

Ny Layout...Eller?


Själv tycker jag att min nuvarande Layout är rätt trist,bloggen behövs piggas upp!
Nu finns det ju en besökräknare även.Bra va?Håller på med en ny Layout.Lite roligare och lite personligare och konstig med en giraff och en sådan "streckkod" där det står "komentera mig?" på.Konstigt värre.Blev sjukt nöjd med streckkoden.Vet inte om jag ska ha den layouten.Gjorde den mer för att jag inte har något att göra.Tittade på Let´s dance precis och ska stänga av datorn nu och gå ner och poppa popcorn till Let´s Dance :D
Maten som jag gjorde innan var god,förutom att såsen brändes fast,fast det smakade inte bränt.Bara luktade.Elsa var så söt och sa vid matbordet:
-Det är tur att vi har en Storasyster som kan laga mat. Så glad jag blev av att Elsa sa så <33
<---Min layout som jag håller med.Inte säker på om jag sa ha den.Hmm...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida