17 mars 2008

IKEA-17 Mars-2008 11:24

Hej :)
Igår åkte jag och pappa till IKEA.Jag behöver en ny helkroppsspegel så vi tänkte köpa det.Hittade en jätte(!) fin med vit ram runt om,men typiskt nog var det precis slut.Annars köpte jag 2 pennställ och en ny krukväxt till min fönsterkarm.Denna gången blev det en...*trumvirvel* KAKTUS!Har aldrig haft en kaktus tidigare,så det ska bli kul.Direkt när jag kom hem så "planterade" jag den i min kruka.Sedan råkade jag typ dränka den med vatten.Ja...Min Kaktus har nog ett ganska bra liv.Jag och pappa har nyss installerat "Adobe phtoshop Album Starter Edition 3.0".Ett bra(?) program som man kan redigera bilder i.Någon som har det och vill ge lite "tips"? Sitter här och försöker prova mig fram och det går väl...Sådär.Igår var jag hos min moster och Lukas och åt Tacos.Min mamma,pappa,Elsa,mormor,farmor,farfar,farbror,lillkusin Elias och min farbrors sambo Jenny var också där.Det var jätte gott :)
Kom hem vid 9 tiden.Då tittade jag på "Wallander-Svaga punkten".Det är så fint väder här i Malmö!Har lust att gå ut en lång,härlig promenad men jag vet inte.Kanske?
<---- Min Kaktus
Cio

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida