11 mars 2008

Bloggtorka...-11 Mars-2008 18:10

Har jag fått bloggtorka? Tyvärr känns det som det,men det har jag ju inte.Eller har jag det? Gud vad rörigt allt blev! Jaja. Kom hem från stallet för *tittar på klockan* ca. 1 timme sedan.Jag och Jojjan skötte tillsammans. Tyvärr skulle Emilio gå lektion klockan 20 över 5,så jag hann bara sköta honom en liten stund :(
Igår,när jag fick den nya Julia så såg jag Ashley Tisdales klippning och tyckte den var jätte fin(luggen alltså) så på Påsklovet ska jag förhoppningsvis klippa mig så :) Jippi!!

Igentligen ska jag plugga på Europa(som var har som läxa tills imorgon) och Historia men jag orkar inte.Fast jag måste! Pappa ska förhära mig kl halv 7... :O
Har ni förrästen sett den nya,svart-vita Layouten? Den blev klar i Lördags(tror jag) och är inte riktigt klar än.Vet inte vad jag ska ha längst till höger.Det är ju helt tomt!

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida