6 mars 2008

Halloj! - 6 Mars 2008 17:52

Hej hej! Skulle igentligen sitta i bilen påväg till dansen just nu,men mamma och pappa tyckte att jag skulle skippa det pga. mitt knä.
Idag var det än vanlig dag,förutom att vi slutade direkt efter lunch.Hade alltså bara 2 lektioner.Sköönt! Det blev panerad fisk,potatis och någon varm-kall sås.Mumms!
När jag kom hem(vid halv 1) tittade jag lite på "Ordjakten" och pluggade på historieprovet.Har läst nästan alla sidor som man skulle läsa.Har typ bara 10-20 sidor kvar*haha* Nämen,Jag är faktiskr duktig.Vid 2 hämtade pappa mig och vi hämtade Elsa. Min mormor fyllde 65 idag så vi var där och fikade med coca cola,gifflar,bullar,pannkakor,chokladbollar m.m.Mumms! Jag blev propmätt. Nu ska jag läsa ännu lite till i Historieboken. Idag är det "Du är vad du äter" och "Vad blir det för mat?" :) TV kväll på rummet! x']

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida