28 februari 2008

Fotona!


Halloj!
Mamma o pappa satt och beställde foton i förgår(tror jag) och idag kom de.Det kom säkert ca. 200 kort,och jag tittade igenom alla.Hittade jätte söta bilder på min lilla Peppe gubbe som jag ska sätta upp i min bänk imorgon...
Har nyss kommit hem från dansen,är jätte svettig! Mina strumpor va alldeles blöta.Urk! Ska snart duscha av mig.Pappa skrev ut 2 europakartor,en blindkarta och en vanlig i färg på hans jobb.
Super bra att ha nu när jag pluggar till Europaprovet,men jag måste även börja plugga på Historieprovet som är v. 11.Jag har bara läst några kapitel,ännu(men lite överdrift!) Man ska säkert läsa typ 50 sidor :O (+ frågor) Mamma,den lyllosen är på lyxhotell med sitt jobb för att sova över.Saknar hennes mkt <3>
Imorgon på Gympan ska jag o Gabbi fråga vår gympalärare om vi kan spela badminton.Vi äger ju på det xD Haha!


Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida