22 februari 2008

Plågad!

Heej!
Sitter just nu här och plågar mig igenom Let´s dance.Har precis duschat och typiskt nog blev jag klar just när Krattan(Danny) dansade.En rumba,Hmm...Danny hade en poliskeps och ett par pilot-solglasögon.Ärligt talat...?

När jag stod i duschen slog det mig att jag måste ha 2 presenter till 1-års kalaset imorgon.Jag har ingen aning om vad man kan ge.Har verken tid/ork att cykla till djuraffären i Limhamn efter ridningen imorgon...Något tips till något gottigt till 2 marsvin som inte tar mer än en halvtimme att göra? Nä...Nu ska jag hämta mitt täcke,som jag myser in mig i på datorstolen xD Shot(!) vad det blåser förrästen.I eftermiddags var jag rädd för att jag skulle blåsa iväg.Haha!

Cio

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 23 februari 2008 kl. 14:32 , Blogger Camillas blogg sa...

En morot eller en bit gurka går väl bra? Inte behöver du köpa ngt! Är absolut inte meningen!

VAd har du emot Danny? Jag tycker faktiskt att han är bra!:)

Kram Camilla

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida