20 februari 2008

Allt onödigt om mig...

ONÖDIGT OM MIG...
♥Favorit godis: Surisar/Choklad
♥Favorit mat: Tacos
♥Hatar: Någon som står mig nära dör
♥Älskar: Att alla som står mig nära har det bra
♥Är just nu: Törstig på mjölk
♥Gjorde för 5 min sedan: Åt paj och sallad
♥Gör just nu: Skriver XD
♥Favorit pogram: Anna Phil (<3)>♥Favorit hemsida: http://www.elinbilddagbok.blogspot.com/ såklart
♥Gjorde igår kväll: Sov över hos Gabbi
♥Kär i: Haha XD Säger jag inte
♥ Ska göra nu: Titta på TV
DAGENS...
♥ Smink: Lite brunt läppstift(som jag aldrig brukar ha)
mascara
rouge
ögonskugga
♥ Outfit: Svarta jeans
Rutig-orange tunika
Ska göra: Titta vidare på TV
Vill ha: En ny eyliner
Genomskinlig mascara
Måltid: Köttfärslåda och sallad
Paj och massor av sallad

"Dagens...-frågor" är kopierade av http://www.saranilzz.blogspot.com/ men svaren är skrivna av mig.Allt "Onödigt om mig..." är skrivet och svarat av mig xD

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida