27 februari 2008

Klippa gräs...Jag?

Har fått uppgifter om att hela klassen,från vecka 13-21 ska göra 5 uppg hemma.Det finns flera stycken exempel och man ska välja ut 5 av dem.Jag tror att jag ska handla,tvätta,laga en middag,göra söndagsfrukost och städa mitt rum.Man lunde även välja att bädda, klippa gräsmatttan(Jag?),rensa rabatter m.m...
Om typ 2 tim är det tvärflöjt.Jag känner mig rättså säker på låten som jag har haft 2 ggr i rad...Jaja! I skolan va det som vanligt.Hade läxförhör muntligt på Västra(tror jag) Europa.Igårkväll var jag duktig och letade reda på alla papper som vi har haft i läxa i Europa förutom 2 st.Visst e jag duktig?
Gabbi ringde precis och frågade mig dels vad min hemsida heter och dels hur man gör en hemsida.Hon skulle kanske göra en.Kul! Elsa var så söt imorse.Hennes dagis skulle ha maskerad och Elsa hade klätt ut sig som Pippi,med räknar och allt! Hon var bara för söt <3>
Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida