24 februari 2008

Marsvinskalas!

Halloj!
Igår va jag somsagt på Marsvinskalas för Jojjans 2 marsvin Snobben och Markoolio.Eftersom jag har ingen koll(?) vad man kan köpa som present till 2 marsvin så tog jag några salladsblad och skar ut hjärtan av de,+ en hel paprika.Sedan fick dem ovkså lite gurka men jag lunde inte skära ut hjärtan av sådana små gurkor(jag hade tagit av skalen så dem blev ännu mindre) så dem fick bli "naturella".Haha! Titta på bilden på "Mina länkningar" och klicka där det står "Camilla" :) Vi åt kladdkaka och vispgrädda,och sedan körde vi sanning eller Konsekvens,jag,Emmi,Gabbi och Jojjan.Det var nice!

Sedan hämtade mamma,pappa o Elsa upp mig för vi var bjudna på middag hos några kompisar i Höllviken.Hela kvällen spelade jag TV-spel(jag sög!) med deras 6-åriga son också spelade vi UNO.Han var ofattbar på UNO.I en omgång vann han utan att jag hade lagt ett ändaste kort :O Jag vann väl...3 gånger*asg* och han kanske...12(?) Samma dag på förmiddagen var det ridning.Jag fick Bruna(Menuette) och det var hoppning.Det gick bra.Bara en vägran...Vi hoppade på särpentinbågarna :D (Det var "läskigt" xD
Om en halvtimme ska vi köra iväg och titta på ett hus,sedan är vi bjudna på "Brunch"(vad är det...?) hos en klasskompis(Det är en kille! Vi två var i samma "föräldrargrupp" när vi var små och nu har han börjat i min klass och "självklart" ska vi börja "umgås" :( )

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida