5 mars 2008

Europa-läxförhöret!

Fick alla rätt på Europa läxförhöret som var idag.Yeeah!
Idag är det tvärflöjt, tyvärr. Jag börjar tycka att det är jätte tråkigt! Antingen är det för att jag har två extremt svåra låtar i läxa, eller så är det att jag helt enkelt tycker att det är tråkigt.
Har engelska tills imorgon :( Text,glosor och meningar(Varför gjorde jag inte meningarna innan när jag kom hem?) *suck* Hade dator idag, sista lektionen. Skrev frågor i Word om Irland och Serbien. Fuck skynda mig jätte mkt! Hade inte alls lång tid på att skriva det, och det var sista dagen som vi hade chansen att skriva frågorna eftersom nästa vecka ska vårt Europa arbete redovisas... Har bara gjort halva Irland och hela Storbrittaninen.Har Serbien kvar :'/ Elsa leker med en kompis här hemme hos oss.(Man säger ju leka när man är så liten.Att säga leka är så sött, tycker jag!) Elsas kompis är så rolig! Nu håller på och sjunger hela Amy Diamonds låt "Champion" :D
Bilden under: Blev så arg när jag såg denna "MSN-artikel" om Nicole Richie : http://starlounge.msn.se/article.cfm?objectID=20351

Cio

Etiketter: