2 mars 2008

Lääskigt!

God morgon!
Följde inte med till våra kompisar igår.Mamma,pappa och Elsa skulle cykla och det kan inte jag med mitt knä så jag fick stanna hemma.Det var faktiskt mysigt-men läskigt.Haha x') De cyklade vid 5 och då tittade jag på "Parralax" och läste en bok.Sedan vid 6 satte jag in en färdig fiskgratäng i ugnen.Jag ville faktiskt också ha mågot gott att äta.

Jaja...Sen kl halv 7 va fiskgratängen färdig och jag tittade jag på "Bring it on 1" som pappa hade hyrt till mig på Konsum innan.Har sett den tidigare,och den är riktigt bra! När filmen var slut,typ vid halv 8,kvart i 8 så tittade jag på Melodifeativalen.Bidragen var mkt bättre än förra veckan,och jag tyckte bäst om Frondas låt "Ingen mår så bra som jag".Linda var också bra,men INTE Nordman.Eller låten var bra,men inte han som sjöng.Ush! Tyvärr kom Fronda bara typ 7:a(det var synd).Låten var så bra och rolig.Man blev glad när man lyssnade på den.Yeeah!

Mamma och pappa kom hem vid 11-tiden och då gick jag direkt och la mig.Det senaste jag har varit uppe till denna helgen var till 11.*Applåder tack*
Ska på "Grannmiddag" ikväll och imorgon är det skola.Har tränat på att gå utan kryckor nu,och det går sådär.Måste förhoppningsvis ha kryckor imorgon... :/

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida