8 mars 2008

Som hastigast, -8 Mars-2008 15:59

Igår kväll,vid 11 tiden gjorde jag som hastigst en lite roligare layout :) Har precis varit ute och fotat vårbilder.Det är ju ett sådant fint väder! Det blev lite utebilder på vår studdsematta,blommor m.m. Av dem bilderna ska jag försöka göra en vårlayout.Denna layouten ser ju inte speciellt vårig ut.Grönt(som ÄR vårigt) och Svart(som INTE är vårigt).Jaja!
Idag var det Teori på ridningen eftersom det var någon stor hopptävling i stallet,tyvvär var inte jag med.

Pratade om hästens beteende och tittade på alla hästar som var i hagen. Sedan när vi slutade,träffade jag Jojjan och vi gick och tog in Kolis och Emilio till stallet. Emilio var lite ivrig,men det gick bra. Sen hade Jojjan teori och jag stack hem och åt.När jag väl kom tillbaka,vid 12 så väntade jag på att Jojjans lektion skulle sluta. När den var slut tittade vi lite på hopptävlingen tillsammans med en jätte schysst och rolig tjej i Jojjans ridgrupp.Tror att hon heter Lisa. Vid 1 stack Jojjan hem.Jag och Lisa(Om hon hette så) försökte göra allt för att Jojjan skulle stanna,men icke då.Det funkade inte.Strax efter cyklade jag hem. Sen dess har jag bara suttit i solen och foatat lite vår bilder.

Nu kom jag på det! Istället för "våriga" färger så ska jag ha svart-vitt på min nya Layout. Med svart-vita bilder ock så.Perfekt! Jag gillar svart och vitt.Det är coolt!

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida