15 mars 2008

Ridningen...-15 Mars-2008 14:58

Hej :) Har precis städat nästan hela rummet.Under skrivbordet,på skrivbordet,i mina 6 lådor,under och bakom sängen,i fotöljen och bakom fotöljen. Mamma och pappa sa att jag inte fick gå in på datorn förräns jag hade städat,så därför skyndade jag mig en aning :D
Det gick bra på ridningen. Jag fick inte Lady,utan den trögaste(typ) ponnyn i stallet nämligen PC,men det gick jätte bra!Jag fick honom tom att Galoppera och i traven travade han jätte(!) snabbt *lääskigt* Ikväll ska jag laga Tacos. Mumms! Min moster och hennes Sambo(typ) kommer och passar mig och Elsa ,när mamma och pappa är i Helsingborg på middag.
Sedan ikväll är det ju Melodifesrivalen :) Jag vet inte riktigt vem jag ska heja på.Christer Sjögren,kanske? *asg* Nää! Nu nu skojar jag xD Christer har en äkta dansbandsröst :*)

Cio

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida