13 mars 2008

Historieprov. -13 Mars-2008 16:57

Halloj! Imorgon är det Historieprov.Tyvärr kunde jag inte skriva igår pga. att jag pluggade som en galning till provet.Pappa har nyss förhört mig på alla frågor och det gick galant :)
Sitter här i Mjukisbrallor och ett linne(eller pyamasbyxor och pyamaströja) *asg* Igår lekte jag med vatten.Det var kul,och jag var duktig x*) Bilderna blev faktiskt jätte bra(förutom att man såg min radio/CD-spelare i typ varje bild) Det blev ungefär 17 bilder.WoW! Titta på bilderna i nästa inlägg x)
Snart e dt påsklov.Jippie! Inte för att det är något vidare påskväder. För 5 minuter sedan var det soligt,och nu SPÖregnar det. Snart är det dans.Vet inte när jag blir hämtad.Problem!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida