20 mars 2008

Inlåsta :O

Hej!
Idag efter lunch cyklade jag hem till Jojjan.Emmi skulle också komma så vi skulle va alla 3.Vi hade jätte kul,men sedan så jagade Jojjan mig och Emmi så vi sprang in på Jojjans rum och låste.Efter ett litet tag skulle jag öppna dörren så vi kunde gå ut,men det gick inte att vrida om nycklen.Panik!Jag och Emmi försökte vrida om nycklen som galningar,men ingenting hände.Jojjan trodde först att vi skojade(hon var utanför dörren) men det gjorde vi då inte så Jojjan fick ringa sin mamma som sedan kom.Inte fick hon heller dörren och vi kämpade och kämpade jätte länge.Jojjans mamma ringde till Jojjans morfar som kom och inte heller fick upp dörren.Sedan fick hennes morfar hämta en stege,klättra upp till Jojjans fönster,gå in och sedan "banka" upp dörren.Som tur var gick den då upp,men jag och Emmi var ju jätte rädda.Vi hade ju varit där inne i säkert 1 timme :O Vi alla blev överlyckliga när jag,Emmi och Jojjans morfar kom ut helskinade också bjöd Jojjans mamma oss på massor av kanelbullar.

Vilken dag! Det är inte var dag man blir inlåst på Jojjans rum i ungefär 1 timme :O

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida