19 mars 2008

Allt och lite till-19 Mars-2008 09:14


Halloj :D:D
Förlåt att jag inte skrev igår.Jag var inne på datorn,men hade ingen större lust att skriva.
Igår var jag, Jojjan,Jojjans pappa och Jojjans lillebror och badade på ett äventyrsbad(?).Vi hade jätte kul!Badade hela tiden och var i bubbelpoolen.Sedan åkte vi vattenrutshikana(eller hur det stavas) m.m :) Sedan när jag kom hem hade jag så jätte ont i magen.Det bara gjorde ont och värkte hela tiden.La mig i sängen klockan halv 7 och vilade och hade värmedynan på magen,och det hjälpte lite.Nu känner jag inget men ändå.Här i malmö har det snöat rätt så mycket.I Söndags vid lunchtid började det och det var värsta snöstormen ute som höll på ända tills natten.Sen har det snöat lite inatt,också.Visst e det mysigt,men lite jobbigt.Jaja.När det väl snöade fotade jag JÄTTE(!!) mycket bilder på snön.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida