27 mars 2008

Helt slut.

Hej!
Slutade vid 3-tiden idag.Innan dess var vi och provade på Friidrott hela klassen tillsammans med en paralellklass.
Vi hoppade längd(vilket jag inte kunde vara med på pga knäet),Vi sprang 60 m,hoppade häck(vilket jag inte heller kunde vara med på pga. mitt knä) och 800 meter! Alla sprang,ingen gick en endaste gång på 800 m :D Därför ska våra 2 klasser finnas på deras Hemsida.Det var bara en till klass detta året som ingen hade gått på. Bra va?Vi åkte buss.Igentligen skulle jag ut och joggat nu,men jag struntar i det.

Har sprungit tillräckligt idag.kanske ikväll efter dansen? Igår var jag faktiskt jätte duktig.Först gick jag ut i det fina vårvädret.Gick en raskpromenad i en halvtimme och sedan joggade i ca. en kvart.Sen klockan halv 8 gick jag och mamma ut till kvart över 8.Allt detta gjorde jag frivviligt.Vissy är jag duktig?
Just nu är det The Tribe!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida