11 maj 2008

Sommarvärme

Godmorgon :)
Vilken sommarvärme :D Igår var jag tvungen att ta på mig solkräm,men blev endå väldigt brun.Och röd...Igår va jag med Gabbi nästan hela dan.Från klockan 1-klockan kvart över 9 :O Vi hoppade på hennes studdsematta,badade i hennes vattespridare,var nere vid centrum och köpte en glass + att vi provade på att rama varandra vid halv 9 tiden.Eller Gabbi tränade på att rama mig,men var lugn! Gabbi är 4 månader äldre än mig,väger ett halvt kg mer än mig(för igår) och vi båda hade hjälm :D Vi hade JÄTTE roligt och ska träffas idag igen för att fortsätta att träna.

Förrästen så igår så fick både jag och Gabbi nässelutslag utav när vi satt i gräset.Stora hemska,röda prickar och kliade jätte mycket.Stackars Gabbi fick på båda benen,och jätte många meddans jag "bara" fick på vänster knä :/

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida