5 maj 2008

Utvecklingssamtal

Idag var det utvecklingssamtal för min del.Hela familjen var med,inkl. Elsa.Fick reda på att jag har klarat alla dem nationellaproven :) Tjoho :D Både innan och efter det var Jojjan och Gabbi här för att träna på mimfestivalen som är imorgon.Hjälp! Vi ska ha låten "Gimme more" av Britney spears.Sedan bestämmde vi vad vi ska ha för kläder.Efter en halvtimmes diskuterande, kom vi fram till att vi ska ha svartabyxor och sedan en "hip hopig" tröja.Ska ha min svarta tunika/tröja med en blå tjej på.

Nu tittar jag på Talang.Måste göra Svenskan i nästa paus.Ha en bra kväll och håll tummarna på att vi vinner imorgon (A)

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 6 maj 2008 kl. 16:30 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill men det ät trist :(

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida