3 maj 2008

Ny studdsematta

Godmorgon :)
Länge sedan jag skrev nu.Det har ju varit så fint väder här i Malmö,och igår köpte jag,mamma och Elsa en ny studdsematta.Jippie!Pappa är sjuk så han kunde inte sätta upp den.Så vi fick ringa min mosters typ Sambo(?) Lukas,som kom och hjälpte oss.Det tog rätt lång tid,men nu är det gjort :D :D Den nya studdsemattan är mycket större och mycket högre än den förra.Både jag och Elsa hoppade igår enda tills halv 10 ungefär igår.Och det första vi gjorde idag när jag vaknade var att hoppa igen *hehe* Just nu väntar vi på att den ska bli torr från regnet igår natt.
Igår var jag,Elsa och vår farmor och såg "Petsson och Findus och Pannkakstårtan" på teater i Folkets park.Den var tråkig,men rolig.Efter det gick vi till en resturang och åt middag.Elsa åt lasange,farmor åt pizza med räkor och musslor och jag åt lax med en potatisbakelse och varm senapssås.Mumms!
Den gamla,och den nya studdsemattan :)

Det var 34 grader i veckan.
Majbålet i Onsdags.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida