25 april 2008

Trött

Börjar bli lite trött. Klockan är kvart i 10.För ungefär 2 tim sedan kom jag hem från skoldiscot som var rättså tråkigt.Man dansade aldrig med någon kille också.Elsa fyller ju år idag(Grattis till henne!).Gick upp kl 6 idag :O Lite tidigt.Det är då Elsa går upp.Direkt när vi hade sjungit för henne och så duschade jag,fixade till mig och cyklade till skolan.Blev klar med min uglydoll idag på syslöjden.Den blev faktiskt rätt bra.Rosa tyg,blåa ögon,vit-svart-rutig rosett och en rosa balettkjol av "baletttyg" :).Elsa har precis haft "vuxenkalas".Hela tjocka släkten har varit här och ätit tårta som jag inte ennu orkat äta av.

Orkar inte skriva jätte bra,orkar inte!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 25 april 2008 kl. 21:56 , Blogger Lisen Lundgren sa...

Svar: Tack :) Jo, jag vet stt det ser lite konsigt ut just nu, men jag håller på att byta headern ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida