13 augusti 2008

God morgon

God morgon alla bloggläsande och bloggande filurer :) Vad gör ni?
Själv sitter jag har och lyssnar på musik(My secret Combination) och har tråkigt.Någon som kan pigga upp mig denna soliga morgon med en liten kommentar eller något annat?

Idag tänkte jag kanske gå ner en sväng till stallet och kanske(?) rykta Emilio.Dem flesta skötare(förutom jag då) har nog glömt att man får börja sköta redan denna vecka (: *mohaha* Sedan vill jag bara meddela två saker:
1. Jag funderar på att skaffa en Nikon D60 istället för en Nikon D40 :)
2. Jag har en sprillans ny animations-header :D:D

Det vart det, vi ses sen!
Pst! Om exakt 5 dagar börjar jag i högstadiet(6:an). Blää!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida