12 april 2008

♥I have nothing to do


Har inget att göra.Vill faktiskt påminna er alla att jag inte har datanördat mig denna helgen(eller igår och idag).Igår var jag inne högst en timme och idag har jag varit inne ca. 1,5 timme.Jaja! Idag var jag till ridningen från 10 över 10 till klockan 13:00.Tittade på Jojjan i ca. en halvtimme och sedan snackade vi lite och jag fick en halv choladmuffins av henne :D Iallafall,sitter här med en påsegodis men är inte sugen.Har ätit så mycket sött idag. Vid "solnedgången" idag så drog jag fram kameran och fotade lite.

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 12 april 2008 kl. 22:03 , Blogger Lisen Lundgren sa...

Svar på kommenteren på min blogg: Jag har gjort ett nytt sidelement. Den som heter "Text" och sen är det bara att skriva på utan att det blir som en lång text :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida