5 april 2008

♥Ingen rubrik

Halojj ;)
Våra gäster har precis gått,ja...Jag glömde att säga att vi skulle ha gäster så jag säger det nu xD
Vid halv 6 ringde Gabbi och frågade och jag ville komma till henne och titta på hennes lillebrors nya hamster Vigga(tror jag att hon hette),så efter maten(lasange) cyklade jag till henne.Var där typ i 20 min,sedan cyklade jag och Gabbi lite.Just när jag skulle cykla hem ringde min mobil också var det Jojjan.Vi frågade om hon ville också cykla,och det ville hon så vi träffades.Hon,jag och Gabbi.Såg en kille i vår klass tsm med 2 st tjejer som började prata med oss.En av dem går i min ridgrupp på Lördagar.Kom hem vid halv 8-tiden.

Har kört Jepody(Som vi brukar göra när vi träffas på middagar),med frågor om våra familjer och vårt kvarter(vi bor på samma gata som gästerna).Tjejer mot killar och tjejerna vann.
Go girls!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida