11 april 2008

♥Ridläger!


Pappa har nyss bokat ridläger till mig i sommar.Tjohoo x) Mitt första ridläger på mina 4 år som ryttare.Och Thailand är avbokat pga. att mamma och pappa inte hunnit planera någonting+ att vi ska inreda vår vind och mitt rum i sommar,så Thailands resan är frambokad till nästa sommar och istället ska jag få åka på ridläger i 1 vecka den 23 Juni.Det ska bli riktigt roligt! Man får välja en häst som man har hela veckan,det blir tävlingar,ridning i skogen,bad med hästen,korvgrillning m.m.Det ligger i Svalöv tror jag.Tjoho,så nu är den bokad och nu är det bara att hoppas på att man kommer med.


Sedan kl. 15:00 till klockan 18:00 var jag,Elsa och pappa på vårskor-jakt och i den sista skoaffären hittade vi ett par gympa skor i svart och vitt.Min färg,eller hur? När vi kom hem hade mamma gjort hemmagjord sushi.Mumms!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida