15 maj 2008

Bert Kalsson

Godkväll!
Har nyss(för en timme sedan) gjort tråk-samhällskundskaps läxan :/ Man skulle läsa 7 sidor,men det gick bra.Fick pigga upp mig själv med en frukttallrik och en kopp grönt-te.Direkt efter skolan idag så åkte jag och Gabbi hem till mig för att hämta pengar.Efter det så hämtade vi Jojjan också cyklade vi ner till "centrum" där vi gick till bibloteket där jag lånade "Expert på att rodna" m.m :) Nu ska jag titta lite på TV,värma ennu en kopp grönt/rött te,läsa och krypa till kojs.Ha det bra!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 16 maj 2008 kl. 18:08 , Blogger Ida Granberg sa...

oooh, Expert på att rodna läste jag för typ 1 månad sen, och det är den BÄSTA boken jag har läst, lovar! :D kan bli lite trist ibland men sluta inte läs den.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida