21 maj 2008

Ny Layout m.m

Hallojj!
Som ni märker så är det lite ändringar här i bloggen.Tyvärr ser allting(layout,kodning m.m) ut som att en 5-åring skulle gjort det :/ Tyvärr... Det enda som jag är nöjd över,är tjejen som finns på layouten.Som ska föreställa mig.

Idag,i plugget var vi på stranden för att vi skulle prova på att snorkla(med våtdräkter) och håva.Vi kom inte hem fråns halv 4,och bussen kom kvart i 12. Iallafall! En halvtimme innan vi skulle ta bussen hem så började alla tjejer(typ) sola.Helt plötsligt så hör jag en stor duns,och känner att det börjar göra svinont i huvudet.Jo,det är så att en kille i klassen hållt på med en 25 cm-sten,som han sedan tappade,och sedan börjar rullar.Rakt på mitt huvud.Snacka om att det gjorde ont!! Har fått en STOR bula,och haft svin(ursäkta)ont i huvudet,+ att jag känner mig yr och illamående.Som tur är så är det bättre nu, Det är skönt att vi bara har glosor tills imorgon.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida