13 augusti 2008

Priser?





Så jag inte glömmer bort så skriver jag upp en liten snabb pris-skissning så jag vet hur mycket jag kommer förhoppningsvis att ha efter julafton *asg*
Pengar just nu: ca. 600 kr(jag är fattig)
Om 5 månader månadspeng: 2000 kr
Samanlagt: 2600 kr
Födelsedag: ca. 1000 kr (?)
Samanlagt: 3600 kr
Julafton: ca. 2000 kr (?)
Samanlagt: 5600 kr
Och en Nikon D60 kostar ca 5700 kr. om man betalar från nätet.+ att mina föräldrar är skyldiga mig en massa pengar (iallafall lite) xD Jag ska betala och beställa den från nätet! Får du får man det billigare x)

Ps. Jag ska ju köpa den på Julrean,alltså kommer den att vara billigare :D
Ds. Sedan får man på köpet ett "blixt-objektiv" xD Tror jag iallafall...

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 15 augusti 2008 kl. 09:59 , Anonymous Anonym sa...

Vad är ett blixtobjektiv?
Kul att du ska köpa kamera iaf :D Jag har haft en D50 nu i tre år, och har precis (igår) köpt en D80 :D:D: *älska Nikon*

Mvh/Cathie ( Aqualy från ss)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida