30 september 2008

Hallu alla snyggon!

Du kan jag äntligen börja blogga igen :) Efter en lååååååång paus är jag redo att ta tag i bloggandet och starta upp bloggen på allvar.Det som gjordes så det blev en sådan lång paus vart dels för att jag inte hade någon lust eller ork,och att dem senaste 2 månaderna har våran dator varit isönder -fram tills nu! Det som är problemet med den nya datorn är att photoshopet inte är installerat ännu,men jag ska peppa pappa att föra över allt som fanns på nya datorn nu i veckan.

Det är mycket som händer i mitt liv nu i sexan.Jag är nästan alltid med kompisar till skolan,och sedan när jag kommer hem görs läxan,jag äter middag,tittar på TV och lägger mig.Alltså finns det inte ofta möjlighet och tid för datorn.Det får vänta.. Sedan är det så att jag har slutat med tvärflöjten -och istället börjat på tennis tillsammans med Gabbi på Lördagar(samma dag på ridningen,men guchelov inte samma tid) så det tar också mycket av min tid,då jag oftast tränar tennis.

Hoppas att ni har förseende med detta,och inom kort börjar jag sätta in photoshopande igen *jag längtar* men annars kommer jag att skriva som "vanligt".

Ciao alla snyggon!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida