5 oktober 2008

Hola!

Hola,alla snyggon!
Regnrusket fortsätter här nere i skåne.Vid vissa tillfällen önskar man nästan att man inte vart en skåning,eller vad tycker ni? Men lite mysigt är det,det tror jag ärligt talat att det inte bara är jag som tycker?Förmiddagen tillbringades framför datorn med en kopp te samt lite clementiner.Sen vid lunchtid,när det regnade som värst,bad mina föräldrar mig att sticka till Konsum,perfekt!

Dygnsur kom jag hem,och fortsatte jag mitt datorsittande.Vikken datornörd jag är.För tillfället har vi lite gäster.Moster,Lukas inkl mammas kusin Peter med flickvännen Martina,som är här på middag.Fläskfilé,potatisklyftor,2 olika kalla såser och marängsviss till efterrätt (:

Det kan nästan inte bli ett perfekt avslut på denna trista dagen. o_O Sedan vill jag bara meddela att jag fyller år om exakt TRETTON dagar(18 okt) (: Yeeah! Och om exakt NITTON dagar bär det iväg till Kanarieöarna 1 vecka :D:D:D GoodBay detta kalla land,och Hallo Grand Kanaria (:

Helgen har jag tillbringat med pluggande på matteläxor och NO.Verkligen roligt! Eller inte...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida